Bez względu na to, ile można usłyszeć o wiadomościach spamowych zapychających Internet i nigeryjskich oszustwach drenujących konta bankowe ludzi, prawda jest taka, że e-mail marketing jest sprawdzonym narzędziem do zarabiania pieniędzy.
Jest to być może nawet najbardziej przystępne cenowo medium marketingowe pod względem kosztów w porównaniu do osób, do których dociera. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać to narzędzie.Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Zawsze pamiętaj, że powinieneś używać e-mail marketingu do sprzedaży usług i produktów. Dlatego każdy wysłany e-mail powinien zwiększać prawdopodobieństwo, że subskrybenci dokonają zakupu. Używaj swoich e-maili, aby informować ludzi o nowych produktach, przypominać im o istniejących produktach lub oferować specjalną ofertę lub rabat.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci. Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile. Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Upewnij się, że Twoi klienci udzielą Ci zgody przed wysłaniem im korespondencji e-mailem. Bez pozwolenia ryzykujesz utratę potencjalnych klientów i zostaniesz uznanym za spamera. Niektórzy dostawcy usług internetowych umieszczają Cię na czarnej liście, co zaszkodzi Twoim działaniom marketingowym, a ostatecznie Twojej firmie.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna.
Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz.
Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Ważne jest, aby zindywidualizować wysyłane wiadomości e-mail i pracować nad tym, aby każda wiadomość wydawała się spersonalizowana. Otrzymasz lepsze odpowiedzi od spersonalizowanych wiadomości zamiast ogólnych wiadomości e-mail. Staraj się wysyłać e-maile od znanych osób w Twojej firmie, takich jak dyrektor generalny lub prezes.Utrzymuj wszystkie elementy marki w wiadomości e-mail zgodne z Twoją firmą. Nie pozwól, aby Twój adres e-mail wyglądał, jakby należał do innej firmy. Staraj się trzymać swoich zwykłych kolorów, głosu i czcionek, aby czytelnicy mogli rozpoznać, że e-mail pochodzi od Ciebie i aby go przeczytali.Nie martw się o filtrowanie antyspamowe podczas tworzenia e-maili marketingowych. Nie musisz unikać żadnych konkretnych wyrażeń ani używać egzotycznej pisowni i interpunkcji w słowach takich jak „wolny”. Dopóki nie wysyłasz niechcianych wiadomości e-mail, usunąłeś już przeszkodę filtru spamu. Pisz dla ludzi zamiast maszyn.Jeśli zdecydowałeś się przeczytać ten artykuł, to dlatego, że myślałeś o zarabianiu pieniędzy poprzez e-mail marketing. Teraz, po przeczytaniu tego artykułu, znasz kilka punktów dotyczących podejścia do tego problemu. Zastosuj spostrzeżenia i porady podane w poprzednich akapitach, a odniesiesz sukces w e-mail marketingu.