Paczkomaty – PrestaShop jako wsparcie przedsiębiorców


Paczkomat to ogromna wygoda dla kupujących i sprzedających.

Zaś zakupy przez internet to znak naszych czasów, niezwykła wygoda i oszczędność. Skorzystać z nich może każdy, są dużą pomocą dla osób niepełnosprawnych, oraz gdy nadana przesyłka nie jest lekka.

Na rynku istnieje wiele firm kurierskich, swoje usługi oferuje również Poczta Polska. Najwygodniejszym, najbardziej przyjaznym sposobem okazują się paczkomaty. Ich największą zaletą jest możliwość odbioru paczki o wybranej godzinie (przez całą dobę). Nie ma obowiązku oczekiwania na kuriera, ani kontaktu z nim – miejsce dostarczenia zostaje wybrane podczas transakcji.

Paczkomaty – PrestaShop jako wsparcie przedsiębiorców

PrestaShop to narzędzie wspierające sprzedawców, to e – commerce, które naprawdę się opłaca! Platforma ErpBox pozwala na daleko idącą integrację, między innymi pomiędzy PrestaShop, Paczkomatami Inpost, Allegro, Amazon czy eBay. Możliwości jest dużo – czytaj tutaj.

Jakie są zalety integracji ErpBox, Paczkomaty + PrestaShop?

  • osoba decydująca się na korzystanie z PrestaShop ma poczucie zaopiekowania się podczas pracy, na każdym jej etapie,

  • jest narzędziem prostym w użytku, intuicyjnym, zapewniającym oszczędność czasu,

  • wysyłka paczek może odbywać się na koniec tygodnia,

  • dzięki API Paczkomaty poszukiwanie dostępnego paczkomatu jest szybkie (widoczne są tylko dostępne),

  • możliwość uzyskania porady eksperta, specjalisty w tej dziedzinie,

  • kontrola zamówień, możliwość wglądu oraz weryfikacji tych, które nie doczekały się opłaty,

  • częste aktualizacje, wprowadzanie zmian mających na celu uzyskania satysfakcji klienta.

Dzięki ErpBox istnieje możliwość integracji sklepu internetowego utworzonego przez klienta w oparciu o platformę PrestaShop. Paczkomaty Inpost to jeden z najczęściej wybieranych sposobów dostawy. Taki wybór z pewnością przełoży się na zadowolenie klientów.

Strzał w dziesiątkę – integracja ErpBox + PrestaShop

Synchronizacja ErpBox + PrestaShop to bardzo dobre rozwiązanie, pozwalające na zwiększenie wydajności pracy oraz przychodów firmy. Podjęta decyzja z pewnością będzie mieć długofalowy oraz dobry wpływ na kontakt pomiędzy sprzedawcą a klientem.