Docieranie do klientów przez e-mail: kilka wskazówek


E-mail marketing ma tak wiele atrakcyjnych funkcji, że jest to świetny sposób na dotarcie do klientów i przyciągnięcie ich do Twojej firmy.

E-mail marketing może być niedrogi, dochodowy, a nawet pomóc środowisku, oszczędzając papier. Bez względu na powód, dla którego wybrałeś e-mail marketing, w poniższym artykule znajdziesz przydatne informacje na jego temat.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Zawsze uzyskaj pozwolenie przed dodaniem kogoś do swojej listy e-mailowej. Jeśli tego nie zrobisz, ludzie będą narzekać na spam i możesz stracić klientów.Zawsze miej jedną wyraźną wiadomość w każdym e-mailu. Nie przytłaczaj czytelnika mnóstwem tekstu! Stwórz wiadomość, postaraj się, aby była krótka i wyrażona. Twoi klienci docenią, że nie są obciążani obcymi informacjami.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. Docieranie do klientów przez e-mail: kilka wskazówek

W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna.

Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Uwzględnij oferty specjalne i promocje dostępne tylko dla odbiorców Twoich e-maili. Czytelnicy nie tylko chętniej sami przeczytają wiadomości, ale także chętniej przekażą informacje znajomym. W rzeczywistości programy polecające to świetne sposoby na powiększanie bazy e-maili w tym samym czasie, kiedy powiększasz bazę klientów.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Bez wątpienia e-mail marketing działa na tak wielu płaszczyznach. Może to być jeden z najbardziej opłacalnych sposobów dotarcia do jak największej liczby osób na całym świecie. Skorzystaj z porad i technik przedstawionych w powyższym artykule, aby zaprojektować plan marketingu e-mailowego, który będzie odpowiedni dla Ciebie i Twojej firmy.