Mobilne strategie marketingowe dla małych firm


Marketing mobilny może być ważną częścią Twojej firmy.

Musisz przeprowadzić wszystkie swoje badania, aby nie stracić mnóstwa pieniędzy, a nawet nie stracić żadnego z klientów. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingowego.Wiadomości push w ramach działań marketingu mobilnego, takich jak wiadomości SMS, mogą być niezwykle skuteczne. Rozważ przekazanie kodów rabatowych lub kuponów klientom, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od Twojej firmy. Zwiększa to wartość Twojego marketingu mobilnego i zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci znajdą wartość we wszystkich dostarczanych przez Ciebie informacjach.Upewnij się, że Twoje reklamy działają na wszystkich typach urządzeń mobilnych. Jeśli twoje programowanie jest dostępne tylko dla jednego typu, takiego jak Android, stracisz na całych populacjach potencjalnych klientów z innych platform. Korzystanie z programowania wieloplatformowego to najlepsza metoda na przyciągnięcie jak największej liczby klientów do Twojej firmy.Celem marketingu mobilnego jest zapewnienie klientom szybkiego i bezpośredniego dostępu do Twojej firmy. Im dłuższa jest twoja wiadomość, tym mniej prawdopodobne, że faktycznie je przyciągniesz. Bądź jasny i zwięzły. Powiedz im tylko to, co powinni wiedzieć, a łatwiej im się przyjmie.Unikaj skrótów tekstowych. Kiedy skracasz swoje wiadomości za pomocą rozmowy na czacie, sprawiasz, że Ty i Twój biznes wydajesz się mniej profesjonalny i wiarygodny. Poświęć trochę czasu na przeliterowanie wszystkiego, aby upewnić się, że Twoje wiadomości są dobrze zrozumiane i że spotykasz się z nimi w profesjonalny i uprzejmy sposób.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail. Mobilne strategie marketingowe dla małych firm

Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert.

To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Wykorzystaj marketing mobilny jako środek komunikacji, a nie sposób na zysk. Twoja firma może być dla Ciebie bardzo ważna, ale musisz pamiętać, że klienci nie lubią być traktowani jak worki na pieniądze. Korzystanie z kampanii mobilnej, aby faktycznie z nimi porozmawiać, zwiększy sprzedaż bardziej niż promocje.Zapewnij lepszą wartość swoim klientom mobilnym, tworząc dla nich dedykowaną opcję bazy danych opt-in. Pozwoli to zapewnić klientom znacznie lepszą wartość i wspaniałe wrażenia, jednocześnie dając znacznie większy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Jest to sytuacja korzystna dla obu stron.Być może wiesz, że powinieneś używać marketingu mobilnego, aby przyciągnąć ludzi do swojej głównej witryny, ale powinieneś również używać swojej głównej witryny, aby zachęcić ludzi do marketingu mobilnego. Chodzi o to, aby zatrzymać klientów i utrzymywać z nimi kontakt, gdy korzystają z urządzeń mobilnych.Czasami musisz przeżyć burzę z kampanią marketingową, więc pamiętaj, aby siedzieć spokojnie i nie robić nic drastycznego. Będą chwile, kiedy produkt straci popularność lub gdy Twoi klienci będą mieli zbyt mało gotówki, by kupić. Po prostu siedź spokojnie i rób to, co robisz.Twoje myślenie powinno się całkowicie zmienić w przypadku marketingu mobilnego, jeśli masz nadzieję odnieść sukces, ponieważ tak naprawdę nie masz już do czynienia z relacją jeden na jednego klient-klient. Masz teraz do czynienia z publicznymi osobami przeglądającymi swoje urządzenia mobilne. Oznacza to, że musisz wytrenować swój mózg, aby myśleć jak zajęta osoba i co przykułoby ich uwagę.Marketing mobilny może być bardzo satysfakcjonujący, ale może też wymagać dużo pracy. Niezależnie od tego, jeśli wiesz, co robić i jak mądrzej sprzedawać, możesz pomóc swojej firmie w rozwoju. Zrób więc sobie przysługę, przeprowadzając badania i stosując wskazówki zawarte w tym artykule w swoim planie marketingu mobilnego.